REGULAMIN ART BOUTIQUE
1. Apartament wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując apartament, przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.
2. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego. Nieopuszczenie apartamentu do godziny 11:00 w dniu wymeldowania, bez zgłoszenia tego w recepcji traktowane jest jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę. Opłata za dodatkowy okres pobytu zostanie naliczona w oparciu o ceny obowiązujące w dniu przedłużenia.
3. Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Aparthotel uwzględni życzenia przedłużenia najmu w miarę posiadanych możliwości.
4. Gość nie może przekazać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godz. 7:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu recepcji.
5. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Art Boutique lub Gości lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownika Aparthotelu lub innych osób przebywających na terenie obiektu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
6. Podczas zameldowania należy okazać aktualny dowód osobisty bądź paszport.
7. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obiektowi niezwłoczną reakcję.
8. Na życzenie Gościa obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowywanie bagażu (obiekt może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego).
9. Obiekt akceptuje pobyt zwierząt domowych (psy, koty) za dodatkową opłatą.
10. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług obiektu w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
11. Obiekt zastrzega obowiązek zgłaszania przez Gości wnoszenia wartościowych rzeczy. Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia wartościowych rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu hotelowego. Jednocześnie obiekt zastrzega sobie prawo odmowy, według swojego uznania, przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości przekraczających możliwość przechowywania w depozycie.
12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
13. Parking na terenie obiektu jest niestrzeżony.
14. W obiekcie zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
15. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
16. Każdorazowo opuszczając apartament, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt obciąży Gościa:
- za palenie tytoniu w miejscach do tego niewyznaczonych, kwotą 500 PLN,
- za dewastację apartamentu, kwotą ustalaną indywidualnie, w zależności od rodzaju zniszczeń :
- bielizna hotelowa 50 - 120 PLN
- ręczniki/ szlafrok 15-250 PLN
- kołdra/ poduszka 20 - 160 PLN
- poduszki/ narzuta ozdobna/roleta rzymska 50 - 2000 PLN
- zestaw do prasowania/ lodówka / sejf 200 - 700 PLN
- suszarka do włosów/ worek na suszarkę 40 - 300 PLN
- zetsaw powitalny 150 - 300 PLN
- telewizor 2500 - 3500 PLN
- fotel/ stolik/ krzesło/ lampka biurkowa 350 - 1500 PLN
- kinkiety/ lampy 350 - 1500 PLN
- firana/ zasłona/ wykładzina 500 - 2000 PLN
- meble 200 - 2000 PLN
- lustro 400 PLN - za zgubienie karty dostępowej do pokoju kwotą 50 PLN.
17. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
18. Dane osobowe:
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest Lividus Sp. z o.o., ul. Sucha 1 D, 30-601 Kraków, REGON: 120465045, NIP: 5130139064.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
- Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez obiekt.
- W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
- Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców: - firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej;
- firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla obiektu;
- firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
- firmom świadczącym obsługę prawną;
- firmom świadczącym usługi marketingowe dla obiektu.
- W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
- Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest za pomocą skrzynki mailowej artboutiquecracow@gmail.pl 19. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby postronne, niezwiązane z obiektem.
19. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby postronne, niezwiązane z obiektem.