1. Apartament wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując apartament, przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.
2. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego. Nieopuszczenie apartamentu do godziny 11:00 w dniu wymeldowania, bez zgłoszenia tego w recepcji traktowane jest jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę. Opłata za dodatkowy okres pobytu zostanie naliczona w oparciu o ceny obowiązujące w dniu przedłużenia.
3. Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Aparthotel uwzględni życzenia przedłużenia najmu w miarę posiadanych możliwości.
4. Gość nie może przekazać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godz. 7:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu recepcji.
5. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Art Boutique lub Gości lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownika Aparthotelu lub innych osób przebywających na terenie obiektu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
6. Podczas zameldowania należy okazać aktualny dowód osobisty bądź paszport.
7. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obiektowi niezwłoczną reakcję.
8. Na życzenie Gościa obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
9. Obiekt akceptuje pobyt zwierząt domowych (psy, koty) za dodatkową opłatą.
10. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług obiektu w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
11. Obiekt zastrzega obowiązek zgłaszania przez Gości wnoszenia wartościowych rzeczy. Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia wartościowych rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu hotelowego. Jednocześnie obiekt zastrzega sobie prawo odmowy, według swojego uznania, przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości przekraczających możliwość przechowywania w depozycie.
12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
13. Parking na terenie obiektu jest niestrzeżony.
14. W obiekcie zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
15. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
16. Każdorazowo opuszczając apartament, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt obciąży Gościa:
17. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
18. Dane osobowe:
- firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla obiektu;
- firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
- firmom świadczącym obsługę prawną;
- firmom świadczącym usługi marketingowe dla obiektu.
19. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby postronne, niezwiązane z obiektem.